Wednesday, July 21, 2010

21 Julai 2010

22 TAHUN !!!!!!!!
Waarrrrgggghhhh, umur ku semakin meningkat !
Tarikh yang selalu di tunggu tunggu oleh aku bile masuk Bulan 7 setiap tahun
sebab tarikh 21.7 inilah aku di LAHIR kan.
HEHEHE

Tapi suprise kali nih mmg aku tak bajet langsung
selama aku hidup 22 Tahun nih
ni lahh 1st time org kat restoran wat suprise untuk aku sekali
nasib baek tak ramai org
kalau tak mau merah teramat muke aku
HAHAHA
Terima Kasih bebanyak kepada TGI FRIDAY CREW
Lu org mmg wt aku terkezutt dan terpinga pinga..
Plan yg baek juga dari Nur Zakiah, Akma Liyana, Akma Syazwani
Sayaaannggg Kau Org !!

Dah laa 1st time aku makan kt TGI FRIDAY tuh
sekali terus wt SUPRISE !!
HUHUHU
Tapi Crew² mmg sempoi laa
pandai lu org kenakan aku soh nyanyi bagai
HAHAHA
Memamg tak taw aku nk wtpe da time tuh, segan ade, hepi ade, suka ade..
siap kena berucap pulak
pejam mata wish sumthing pulak.
HEHEHE
Siap ade lagu pulak tuh untuk aku
Tapi sayang nye 2nd lagu tuh aku Tak dapat nk hayati liriknya
sbb laju sgt n xjelas pe yg kau org nyanyikan.
HAHAHA



No comments:

Post a Comment