Thursday, July 22, 2010

2nd Celebration !!

Warrrggggghhhhh !!!
Suprise kedua untuk BESDAYY aku.
Tapi kali aku tumpas juga dengan serangan TEPONG dan TELOR
Aku rase nih kali ke2 kot besday aku kene TELOR dan TEPONG
Dalangnya Sayang aku ZAKIAH dan Dak² WONDERPETS FC
HUHUHU

Lokasi : SPK KAJANG
Waktu : Selepas Futsal
Mangsa : Aku sorang
Bahan² : Telor dan Tepong
Dalang : Sayang dan Geng² Wonderpets Fc

Abeh futsal jaa, cm biasa laa bergerak ke kete nk balik
tapi tetibe aku musykil tengok Emy ada kt Spk
walhal die xmain pon tadi
aku da bajet da dorg suma nk kenakan aku
Sekali memang betul kena
SERANGGG !!
Amek kau TELOR hinggap kt kepale badan kaki muka 
Nasib baek time tepong tak kena banyak
sipi² jek jatuh ke bahu hamba !!
HAHAHA

Dah laa dgn peloh main FUTSAL td
bercampur dgn TELUR dan TEPUNG lagi
memang HANYIR laa
HUHUHU

Pehtu lepak minom kat MAMAK SALAM CORNER kat Seksyen 15
tengah dok makan²
ada KEK COKLAT plak atas meja
Rezeki rezeki
HEHEHE
Tapi KEK nih untuk NAFIS dan YUMMIE sekali
sebab Nafis baru 18.7.10 ritu besday die
Yang Yummie pulak same besday gn aku 21.7.10
So, kami sambut dan potong KEK bersama
HUHUHU 

Aku Hargai atas Suma Yang Kau Orang Buat untuk Aku Malam tadi..
Especially For My Zakiah
Last Night kat TGI FRIDAY, this Night kat SPK n MAPLE pulak
Thanx for EVERYTHING Deaaarrrr !!
Love You So Muchhhh ~



3 comments:

  1. how come you dont write in english?

    ReplyDelete
  2. bcoz, im still not gud enough in english..so, btter i jz write in malay ;)
    but 1 day, i'll try to write in english :)

    ReplyDelete
  3. english ke mlayu ke. same jek.
    lagi pun org mlayu ckp mlayu sudeyh.

    ehh, ariel.
    dat was a amazingg nite laa !
    suka !! haha

    ReplyDelete