Friday, July 2, 2010

Semester Baru Bermula Lagi..

Sudah dekat 2 Bulan holiday, tbe mse nk kene daftar kembali ke kolej
duet pon keluar utk membayar YURAN.
Dah laa lambat masuk ELAUN, nsib ngam ngam elaun masuk arini
dapat gak laa settlekn YURAN dgn hati yg tenang.
Nie pukol 9am jap lg start dah PENDAFTARAN untuk budak budak BANKING.
Da bpe bulan tak masuk KPTM nih,
tah mcm mne RUPE terbaru kolej AKU tuh.
HAHAHAHA


Semester nih terpakse laa bekerja KERAS sikit untuk dapat lagi TERBAEKK.
hope aku da xde nk MAIN MAIN sgt mase study.
Semester dpn da last sem, pointer mesti kene JAGE baekk punyyyee !
HUHUUHUHU
InsyaALLAH, kalo org laen leh buat, aku msti buleh jugakk !
AMIINNN~

Kali nih dak dak klass aku, still geng2 aku dari Semester 3 baru layannn~
seronok 1 klass dgn dorg nih
ade mase SERIUS, ade mse MAIN MAIN
tp MAIN MAIN nye lagi banyak laa kan dari SERIUS
HAHAHAA

Semester nih tak taw laa cmne pulak GAYE ktorg dlm klass bersama
Hope everything is OK !!

No comments:

Post a Comment