Saturday, August 7, 2010

Broga Hill

1 Ogos 2010, Broga Hill
Nih kali kedua aku dgn awek aku naik bukit nih
kali nih aku bwk kwn² kolej aku plak naik

Kami gerak dr bangi dalam pukul 7.00am
sampe broga pukul 7.30am
start mendaki pukul 7.50am
Pehtu sampe kemuncak 1st dalam pukul 8.25am
leh tahan laju gak, tp xde laju mane.
HAHAHA

Lepas lepak² kejap kt kemuncak 1 uh
ktorg start naik sampe kemuncak 2 dan 3
Tapi ade juga 3 rakan yang tumpas di kemuncak 1
dan dorg terus turun balik
HAHAHA

Da sampe kemuncak 3
rehat² n capture² gambor
aku ajak dorg naik ke last part kt broga hill uh
iaitu kemuncak ke EMPAT

Da dpt naik uh rase cm puas aty jek
sbb dulu aku g tuh xdpt nk naik sampe kemuncak 4 tuh
HEHEHE



Antara gambar² kitorg kat ats bukit broga
pemandangan dari ats bukit memang aman damai.

No comments:

Post a Comment